ÎNREGISTRARE

13- 14 martie 2025

AUTOMOTIVE LOGISTICS SUMMIT



De ce să participi?De ce să fii sponsor?De ce să fii speaker?

Concept

Având că tematică principală Transformation – simbolizand transformarea profundă prin care trece industria auto în Europa, ediția din 2025 a AUTOMOTIVE LOGISTICS SUMMIT explorează viitorul acestui sector și modul în care răspunde presiunilor economice, schimbărilor legislative și competiției tot mai mari.

Evenimentul aduce în prim plan și modul în care tehnologiile emergente, precum Inteligența Artificială, joacă un rol în reinventarea lanțurilor de aprovizionare ale marilor producători auto.

Ediția 2025 aduce în premieră și o secțiune de exemple de bune practici și studii de caz cross-industry, dedicată inovațiilor și strategiilor de succes din diverse sectoare ce pot fi transpuse în industria auto.

AUTOMOTIVE LOGISTICS SUMMIT reunește peste 300 de profesioniști din domeniul auto din România, Republica Moldova, Bulgaria, Serbia și este conceput ca o platformă de învățare, networking și schimb de bune practici, contribuind la progresul și dezvoltarea industriei automotive din Europa Centrală și de Est.


13-14 martie

2025

Sibiu

RO

>300

Participanți

>15

Speakeri

Speakeri

Ekaterina Serban

Founder and CEO of Skillsome & Vice President Privacy and Information Security, BOSCH

Susanna Tusa

VP Romania Operations & General Director
Nokian Tyres European Operations

Niels Poel

Head of Market Affairs
CLEPA

Piotr Iwo Chmielewski

Chairman of the Board
ROHLIG SUUS Logistics

Andreea Marinescu

Key Account Manager
Rezolv Energy

Taner Karslıoğlu

CEO
Feka Group Companies

Diana Calinescu-Vlad

EMEA Logistics Control Tower Director
Aliaxis

Harjan Boes

Operational Excellence Manager
XD Connects

Christian Schmidt

Cluster Director
DS Smith Packaging Romania

Adrian Sandu

Secretar General
ACAROM

Adrian Gheller

Global Sustainability Manager
Autoliv

Adina Manitiu

Head of Supply Chain Management
Continental Sibiu

Dan Maleski

Senior Environmental Markets Advisor | CBAM Lead
Redshaw Advisors

Marcel Nastasie

General Manager Supply Chain
HORSE Romania

AGENDĂ

13 Martie 2025

9:00 – 10:00 – Înregistrare & welcome coffee

* conferință desfășurată în plen, sala Atlass

10:00 – 10:15 – Deschidere eveniment

10:15 – 10:30 Keynote speech & Q&A

  • Ekaterina Serban, Founder and CEO of Skillsome& Vice President Privacy and Information Security, BOSCH

10:30 -11:45 CEO Talks

  • Susanna Tusa, VP Romania Operations & General Director Nokian Tyres European Operations
  • Nils Poel, Head of Market Affairs CLEPA (European Association of Automotive Suppliers)
  • Taner Karslioglu, CEO FEKA Group

11:45 -12:15 Fireside Chat – CBAM și impactul asupra lanțurilor de aprovizionare

  • Dan Maleski Senior Environmental Markets Advisor | CBAM Lead Redshaw Advisors

12:15–12:45 

  • Adrian Gheller, Global Sustainability Manager Autoliv

12:45 -14:00– Business Lunch

14:00 – 16:00 Sesiune de studii de caz

 

  • 14:00-14:30 Diana Calinescu-Vlad, EMEA Logistics Control Tower Director Aliaxis
  • 14:30-15:00 Harjan Boes, Operational Excellence Manager XD Connect Printmasters
  • 15:00-15:30 Andreea Marinescu, Business Development Manager RezolvEnergy
  • 15:30- 16:00 TBC

 

16:00-16:30 Pauza de cafea

 

16:30-17:30 Panel de discuții:  Supply Chain Quizz

  • Adina Manitiu, Head of Supply Chain Management Continental Sibiu
  • Marcel Nastasie, General Manager Supply Chain HORSE
  • Piotr Iwo Chmielewski, Chairman of the Board ROHLIG SUUS Logistics

Un panel de discuții interactiv, cu un format neconvențional în care paneliștii se chestionează între ei pe o serie de tematici de actualitate.

16:30-18:00 MASTERCLASS Business in RO Era

Legislația RO în 2025 și impactul în operațiunile de zi cu zi

* Sala de conferință Hera

9:00 – 16:30 Logistics Hackathon * in paralel cu conferinta

* Sălile de conferință Alfa&Beta

 

19:30 – 22:00 Industry of Tomorrow Leadership Awards & Premiere Hackathon

Smart Business Attire

14 Martie 2025

10.00 – 13.00 – Vizite la unități de producție & structuri logistice din Sibiu și din apropiere

MODALITĂȚI DE PARTICIPARE ȘI COSTURI

Bilet participare eveniment:

260 EUR + TVA / persoană (include participare conferință în plen)

360 EUR + TVA / persoana (include participare conferință în plen; VIP business cocktail;)

Bilet participare eveniment, o noapte cazare Hotel Ramada Sibiu si VIP Business Cocktail

450 EUR + TVA / persoană (include participare conferință în plen; o noapte cazare hotel Ramada Sibiu; VIP business cocktail;)

Înregistrare online
Numele și prenumele (obligatoriu)
Adresa de email (obligatoriu)
Telefon
Nume Companie
CUI
Selectaţi pachetul de participare
Pachet 1 - 260 EUR + TVA / persoană (include participare conferință în plen)
Pachet 2 - 360 EUR + TVA / persoana (include participare conferință în plen; VIP business cocktail;)
Pachet 3 - 450 EUR + TVA / persoană (include participare conferință în plen; o noapte cazare hotel Ramada Sibiu; VIP business cocktail;)
Alte observatii

LEADERSHIP AWARDS

Industry of Tomorrow Leadership Awards este un instrument multimedia inspirational dedicat liderilor ce redefinesc, dezvolta, inoveaza si confirma in companii, oameni ce duc businessul la urmatorul nivel, intr-o perioada de transformari și provocari unice.

Advisory Board

Alexandru Crăciun

Head of Marketing and Governmental Affairs
DP World Romania

Szabolcs Nemeș

Managing Partner
Roland Berger

Liviu Sandu

Managing Director
DSV Air&Sea Romania

Adrian Humă

Sector Head, T&L, Automotive
ING

Alin Butnărașu

Platform Services SAP
BearingPoint

Florin Bănățeanu

Senior Advisor
Deloitte

Florin Molosit

General Manager
ifm electronic

Jorg Menzer

Partner, Head of Bucharest Office
Noerr

SPONSORI

PARTENERI STRATEGICI

LOCAŢIE

Hotel Ramada Sibiu
Hotel Ramada Sibiu
Strada Emil Cioran 2, Sibiu 550025

Opţiuni Cazare
Ramada Sibiu
MyContinental Sibiu
Continental Sibiu

Contact

office@intermodal-logistics.ro

+40 0726 172 417